…Ή καλύτερα σταγόνα στον Βούρκο της Υποκρισίας , γιατί η δυσωδία και το βρώμικο τους παιχνίδι είναι χαρακτηριστικά περισσότερο Βούρκου παρά Ωκεανού. Και για να συνθέσουμε όλες τις «σταγόνες» χρειαζόμαστε μήνες επι μηνών και τόνους συζητήσεων, αναλύσεων και κειμένων. Οι ιδιες εγχώριες Ελίτ (για να δανειστούμε μια ξενόφερτη λέξη της μόδας) ,η εγχώρια δηλαδή Ιθύνουσα … Συνεχίστε να διαβάζετε το Ακόμη μια Σταγόνα στον Ωκεανό της Υποκρισίας της Ελιτ… Συμμέτοχος και Συνυπεύθυνος στο παιχνίδι της Υποκρισίας και της Πτώσης ο Νεοέλληνας..
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί