Μετά την ασυλία στους πολιτικούς θα έχουμε και στους τραπεζίτες.
Σε ΤτΕ και Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης θα παραπέμπονται ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ οι καταγγελίες κατά των τραπεζικών στελεχών !!! Η σχετική διάταξη θα οδεύσει προς ψήφιση στη Βουλή μέσα στις πρώτες μέρες του Μαΐου, αίροντας το μεγαλύτερο εμπόδιο για την ανάληψη ουσιαστικής δράσης από πλευράς τραπεζών στη μείωση των “κόκκινων” δανείων, ειδικά των επιχειρηματικών. Όπως είχε γράψει … Συνεχίστε να διαβάζετε το Μετά την ασυλία στους πολιτικούς θα έχουμε και στους τραπεζίτες..
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί