Με στέλνουν σε δίκη γιατί αρνήθηκα να στείλω το παιδί μου σχολείο με μάσκα την περίοδο του Covid

Μια κυρία μας έστειλε καταγγελία από την Κάλυμνο σχετικά με υπόθεση στην περίοδο της πανδημίας: «Είμαι μία μονογονέας που ζω στο νησί της Καλύμνου (Νότιο Αιγαίο). Την εποχή του COVID το παιδί μου γράφτηκε κανονικά στην τάξη του νηπιαγωγείου. Ωστόσο, δεν το έστειλα σχολείο το πρώτο διάστημα, γιατί αρνιόμουν να βάλει το παιδί μου μάσκα. … Συνεχίστε να διαβάζετε το Με στέλνουν σε δίκη γιατί αρνήθηκα να στείλω το παιδί μου σχολείο με μάσκα την περίοδο του Covid.