Οι ψεκασμενοι ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ.Ειστε εσεις … Απαντηση στον Παπαχελα !
Αυτο το μεγαλειο ευτυχως,δεν ειναι Ελληνικο προιον.Αλλα οτι θα εφτανε και ο Παπαχελας να κανει την νεου τυπου διαφημηση που την ονομαζω δισφημιστικη διαφημηση….ε…..σιγουρευτικα τωρα απο που ειναι υποκινουμενο το Τουρανομογγολακι. Απο τους δολοφονους του Καποδιστρια,και τους τυρρανους ολων των αγωνιστων της Επαναστασις,που μας ηρθαν φερτοι απο τας Ευρωπας,την εποχη της Τουρκοκρατιας,Αρκετα ρημαξανε αρκετα… Καιρος … Συνεχίστε να διαβάζετε το Οι ψεκασμενοι ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ.Ειστε εσεις … Απαντηση στον Παπαχελα !.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί