ΤΟ ΓΕΡΑΚΙ … Ο ΝΕΟΣ ΠΡΕΣΒΗΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ (N.W.O.) ΤΟΥ ΡΟΤΣΙΛΝΤ
Φθάνει στην Αθήνα από το Κίεβο της Ουκρανίας ο νέος πρέσβης της Παγκόσμιας Σιωνιστικής Δικτατορίας του Λόρδου-Βαρώνου ΡΟΤΣΙΛΝΤ. Φαινομενικά πρόκειται για το νέο πρέσβη των ΗΠΑ, αλλά στην ουσία είναι ο Πρέσβης του ΡΟΤΣΙΛΝΤ. Το όνομά του είναι Geoffrey Pyatt. Geoffrey, Ελληνιστί Γοδεφρίγος, έτσι έλεγαν και τον ΓΑΠ. Ελληνιστί Γιωργάκης, αυτός ο Ιουδαίος που έφερε … Συνεχίστε να διαβάζετε το ΤΟ ΓΕΡΑΚΙ … Ο ΝΕΟΣ ΠΡΕΣΒΗΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ (N.W.O.) ΤΟΥ ΡΟΤΣΙΛΝΤ.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί