ΤΟ ΓΕΡΑΚΙ … Ο ΝΕΟΣ ΠΡΕΣΒΗΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ (N.W.O.) ΤΟΥ ΡΟΤΣΙΛΝΤ

Φθάνει στην Αθήνα από το Κίεβο της Ουκρανίας ο νέος πρέσβης της Παγκόσμιας Σιωνιστικής Δικτατορίας του Λόρδου-Βαρώνου ΡΟΤΣΙΛΝΤ. Φαινομενικά πρόκειται για το νέο πρέσβη των ΗΠΑ, αλλά στην ουσία είναι ο Πρέσβης του ΡΟΤΣΙΛΝΤ. Το όνομά του είναι Geoffrey Pyatt. Geoffrey, Ελληνιστί Γοδεφρίγος, έτσι έλεγαν και τον ΓΑΠ. Ελληνιστί Γιωργάκης, αυτός ο Ιουδαίος που έφερε … Συνεχίστε να διαβάζετε το ΤΟ ΓΕΡΑΚΙ … Ο ΝΕΟΣ ΠΡΕΣΒΗΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ (N.W.O.) ΤΟΥ ΡΟΤΣΙΛΝΤ.