Το 1ο χοτσποτ για Έλληνες είναι γεγονός …

Το πρώτο χοτσποτ για αναξιοπαθούντες Έλληνες έγινε σήμερα το πρωί στην Ιερά Οδό 114, σε εγκαταλελειμμένο χώρο πρώην ναυτικής βάσης, από ομάδα Ελλήνων πολιτών!  Ακολουθεί το δελτίο τύπου Η παγκοσμιοποίηση με όχημα την παγκόσμια οικονομική κρίση και εξ’ αφορμής αυτής επιδιώκει την δημιουργία νέου τύπου αποικιών και την επιβολή ενός κανιβαλιστικού τύπου καπιταλισμού υπέρ των τραπεζικών κολοσσών … Συνεχίστε να διαβάζετε το Το 1ο χοτσποτ για Έλληνες είναι γεγονός ….