Το 1ο χοτσποτ για Έλληνες είναι γεγονός …
Το πρώτο χοτσποτ για αναξιοπαθούντες Έλληνες έγινε σήμερα το πρωί στην Ιερά Οδό 114, σε εγκαταλελειμμένο χώρο πρώην ναυτικής βάσης, από ομάδα Ελλήνων πολιτών! Ακολουθεί το δελτίο τύπου Η παγκοσμιοποίηση με όχημα την παγκόσμια οικονομική κρίση και εξ’ αφορμής αυτής επιδιώκει την δημιουργία νέου τύπου αποικιών και την επιβολή ενός κανιβαλιστικού τύπου καπιταλισμού υπέρ των τραπεζικών κολοσσών … Συνεχίστε να διαβάζετε το Το 1ο χοτσποτ για Έλληνες είναι γεγονός ….
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί