• Ποιοι είμαστε
  • Διαφήμιση στη τρικλοποδιά
Παρασκευή, 14 Αυγούστου, 2026
  • Login
No Result
View All Result
Your text
Triklopodia
  • ΡΟΗΗΟΤ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ
    • ΜΜΕ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΝΕΑ ΤΑΞΗ
    • ΔΙΑΣΤΗΜΑ
    • ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
    • ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ
    • ΕΠΙΒΙΩΣΗ
    • ΜΑΣΟΝΙΑ
    • ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ
    • Α.Τ.Ι.Α
    • ΜΥΣΤΗΡΙΑ
    • ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • ΡΟΗΗΟΤ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ
    • ΜΜΕ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΝΕΑ ΤΑΞΗ
    • ΔΙΑΣΤΗΜΑ
    • ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
    • ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ
    • ΕΠΙΒΙΩΣΗ
    • ΜΑΣΟΝΙΑ
    • ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ
    • Α.Τ.Ι.Α
    • ΜΥΣΤΗΡΙΑ
    • ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
No Result
View All Result
Triklopodia
No Result
View All Result
Γίνε μέλος στην κοινότητα της Triklopodia στο Viber και μάθε πρώτος τις εξελίξεις!
Μπες στην κοινότητα
Home ΥΓΕΙΑ

Ποια ποτά και σε τι ποσότητα προστατεύουν την καρδιά

12 έτη ago
in ΥΓΕΙΑ
0
0
SHARES
1
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add triklopodia.gr on Google

Ωστόσο, παραμένει ακόμα ασαφές κατά πόσο όλα τα είδη αλκοόλ παρέχουν τα ίδια οφέλη.

«Υπάρχουν πλέον αδιάψευστα στοιχεία ότι το αλκοόλ, όταν καταναλώνεται σε τακτική βάση και σε μικρές ποσότητες (έως ένα ποτήρι την ημέρα για τις γυναίκες και δύο για τους άνδρες) παρέχει προστασία έναντι των καρδιαγγειακών παθήσεων. Όμως η τακτική κατανάλωση άνω των τεσσάρων έως πέντε ποτών ημερησίως, καθώς και η κατά περιόδους βαριά κατανάλωση, έχουν τα αντίθετα αποτελέσματα», σχολίασαν σε κύριο άρθρο τους στο ιατρικό περιοδικό «Circulation» οι Αυστριακοί νευρολόγοι Στέφαν Κιχλ και Γιόχαν Βιλέιτ του Ιατρικού Πανεπιστημίου του Ίνσμπρουκ.

Η πρώτη έρευνα, με επικεφαλής τον δρα Ντάριλ Λέονγκ του Πανεπιστημίου ΜακΜάστερ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο ίδιο περιοδικό, ανέλυσαν στοιχεία από 52 χώρες, συγκρίνοντας 12.000 περιπτώσεις πρώτου εμφράγματος με 15.000 ανθρώπους χωρίς ιστορικό εμφράγματος. Η ανάλυση έδειξε ότι η λελογισμένη κατανάλωση αλκοόλ μειώνει 13% κατά μέσο όρο τον κίνδυνο εμφράγματος, σε σχέση με όσους δεν πίνουν καθόλου.

Η κατανάλωση έξι ή περισσότερων ποτών μέσα στο προηγούμενο 24ωρο αυξάνει κατά 40% τον κίνδυνο εμφράγματος, ιδίως για τους ανθρώπους άνω των 65 ετών.

Η δεύτερη έρευνα, με επικεφαλής τον Ότο Στάκελμπεργκ του Ινστιτούτου Περιβαλλοντικής Ιατρικής του ιατρικού πανεπιστημίου Καρολίνσκα της Στοκχόλμης, μελέτησε στοιχεία για περίπου 70.000 άνδρες και γυναίκες άνω των 45 ετών, τα οποία αφορούσαν την περίοδο 1998 – 2011. Οι ερευνητές συσχέτισαν την κατανάλωση αλκοόλ με την πιθανότητα εμφάνισης ανευρύσματος της κοιλιακής αορτής, μίας θανατηφόρας πάθησης της βασικής αρτηρίας της καρδιάς, η οποία συχνότερα εμφανίζεται σε άνδρες άνω των 60 ετών.

Η σουηδική έρευνα έδειξε ότι όσοι άνδρες πίνουν τέσσερα έως έξι ποτήρια αλκοόλ την εβδομάδα, έχουν κατά μέσο όρο 20% μικρότερη πιθανότητα να πάθουν ανεύρυσμα της κοιλιακής αορτής, ενώ οι γυναίκες ακόμη λιγότερο κίνδυνο (μείωση 44%), σε σχέση με τους ανθρώπους που πίνουν λιγότερα από ένα έως δύο ποτήρια αλκοόλ την εβδομάδα.

Ο κίνδυνος συνεχίζει να είναι μειωμένος με την κατανάλωση έως δέκα ποτηριών εβδομαδιαίως από τους άνδρες και πέντε από τις γυναίκες. Μεταξύ των διαφόρων αλκοολούχων ποτών, η μπύρα και το κρασί φαίνεται να μειώνουν περισσότερο τον κίνδυνο.

 

ΠΗΓΗ

Στείλτε μας τα άρθρα σας στο [email protected]
Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο "Triklopodia.gr", μπορεί να μας ενημερώσει, στο "[email protected]" ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα. Στην Τρικλοποδιά ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .

Παρόμοια Άρθρα

Έρχονται Βραχιολάκια….
Slider

Έρχονται Βραχιολάκια….

by admin
9 ώρες ago
Αποκάλυψη Τάκερ: Γιατί FDA και NIH επέβαλλαν λόκνταουν και λοιπά μέτρα για τον κορωνοϊό. Πάντως όχι για αυτό που νομίζετε.
ΥΓΕΙΑ

Αποκάλυψη Τάκερ: Γιατί FDA και NIH επέβαλλαν λόκνταουν και λοιπά μέτρα για τον κορωνοϊό. Πάντως όχι για αυτό που νομίζετε.

by admin
10 ώρες ago
Στο “κόκκινο” ο πλανήτης! Νέα μετάλλαξη του Έμπολα σκοτώνει έναν στους δύο
Slider

Στο “κόκκινο” ο πλανήτης! Νέα μετάλλαξη του Έμπολα σκοτώνει έναν στους δύο

by admin
2 ημέρες ago
Πάτρικ Σουν-Σιονγκ για εμβόλια Covid: «Για πρώτη φορά βλέπω παιδιά 8, 9 και 10 ετών με καρκίνο του παχέος εντέρου»!
Slider

Πάτρικ Σουν-Σιονγκ για εμβόλια Covid: «Για πρώτη φορά βλέπω παιδιά 8, 9 και 10 ετών με καρκίνο του παχέος εντέρου»!

by admin
2 ημέρες ago
Next Post
Υπό παρακολούθηση για χρόνια το ΥΠΕΞ της Φινλανδίας

Υπό παρακολούθηση για χρόνια το ΥΠΕΞ της Φινλανδίας

Κίνδυνος για λουτρό αίματος η διακήρυξη «χαλιφάτου» σε Ιράκ και Συρία

Κίνδυνος για λουτρό αίματος η διακήρυξη «χαλιφάτου» σε Ιράκ και Συρία

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ [email protected]

Newsletter

Ενημερώσου πρώτος για τα τελευταία μας άρθρα, ειδήσεις και εκπληκτικές προσφορές! Μείνε συντροφιά με την πιο ανεβαστική πηγή πληροφοριών και ανακαλύψεις. Η περιπέτεια ξεκινάει με ένα κλικ!.
SUBSCRIBE

Κατηγορίες

Χρήσιμα Links

  • Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος
  • Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ)
  • Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών
  • Ελληνική Εθνική Οδική Βοήθεια (ΕΕΟΒ)
  • Σελίδα Εργασίας του ΟΑΕΔ

Ποιοι είμαστε

Καλωσορίσατε στον κόσμο της Τρικλοποδιας, της πιο ανεβαστικής πηγής ειδήσεων που αναδεικνύει τον ευφάνταστο τρόπο που αντιμετωπίζουμε τα γεγονότα! Εδώ και 15 χρόνια, παρέχουμε μια μοναδική μίξη από ειδήσεις, χιούμορ και θετική ενέργεια. Στον κόσμο μας, τίποτα δεν είναι υπερβολικό και καμία είδηση δεν είναι "απλή". Είμαστε μια εναλλακτική πηγή ειδήσεων, προσφέροντας μια δροσερή προοπτική σε έναν κόσμο που ποτέ δεν σταματά να εκπλήσσει!

  • Ποιοι είμαστε
  • Διαφήμιση στη τρικλοποδιά

© 2009 - 2023 Triklopodia.gr

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΝΕΑ ΤΑΞΗ
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ

© 2009 - 2023 Triklopodia.gr