Δεν χάθηκαν όλα, όμως, σύμφωνα με μια αναφορά του Associated Press αυτή την εβδομάδα.
Την Πέμπτη, το ΑΡ ανέφερε ότι Cobb μετέφερε μερικά από αυτά τα οικόπεδα, σε τρεις συντρόφους του λευκής υπεροχής που έχουν σχέδια για το ακίνητο.
Ένα από τα άτομα, ο Tom Metzger, πρώην Μεγάλος Μάγος της Κου Κλουξ Κλαν, «λέει πως εξετάζει κάποια στιγμή την οικοδόμηση ενός μνημείου στη λευκή φυλή», σύμφωνα με το ΑΡ, «ή ίσως να στήσει μια επιγραφή εκλιπαρώντας εταιρείες πετρελαίου να μην καταστρέφουν το περιβάλλον.»
Ο Jeff Schoep, ένας άλλος σύμμαχος του Cobb γνωστός με το παρατσούκλι «Skoop,» μπορεί να προσπαθήσει να δημιουργήσει ένα κτίριο για τα μέλη του Εθνικού Κοινωνικού Κινήματος, πρόσθεσε το AP.
Τον Μάρτιο, ο Metzger είπε στο Dickinson Press ότι είχε «κανένα συμφέρον να δώσει [πολλά] πίσω» στο Leith. Σύμφωνα με δημοσίευμα του ΑΡ αυτής της εβδομάδας, ο Δήμαρχος Ryan Schock λέει στους δημοσιογράφους ότι οποιαδήποτε προσπάθεια των ανδρών – είτε πρόκειται για ένα «μουσείο λευκής δύναμης», ή κάτι άλλο- δεν είναι προς το παρόν ανησυχία για την πόλη, την οποία το Census Bureau των ΗΠΑ μετρά μόνο 16 άτομα ως κάτοικους.
Όταν ρωτήθηκε, κατά την επέτειο εορτασμού των 105 ετών της πόλης τον περασμένο μήνα για την αποτυχημένη προσπάθεια του Cobb να μετατρέψει το Leith σε περιοχή λευκών, ο Δήμαρχος Schock είπε στο WDAZ News: «Δεν πρόκειται καν να προσπαθήσουμε να το αναφέρουμε».
«Έχουμε την πόλη μας ωραία και καθαρή τωρα και τα πράγματα είναι κάπως πίσω στο φυσιολογικό. Νομίζω ότι είναι ένας καλός τρόπος για να τεθεί ένα τέλος σε όλα αυτά «, δήλωσε ο Schock.
Αν οι συνάδελφοι του Cobb πετύχουν το σκοπό τους, όμως, τότε όλα αυτά ίσως αλλάξουν…
Πηγή: Hellasforce







