Δεν είναι πλούσιος, παραδέχτηκε ο Τζαμτζής στο πρωινό του Ant1,κι ούτε για 2.000 ευρώ δεν…
θα κατέβαινε βουλευτής.
Υπάρχουν βουλευτές που “ξεραίνουν το σκ@τό τους” για να ζήσουν.
Ωστόσο ομολόγησε ότι “στο χέρι” παίρνει, 5.450 ευρώ, προκαλώντας,βεβαίως βεβαίως,την έντονη αντίδραση των παρουσιαστών.
Ιδού και το βίντεο…







