Γράφει ο Πάνος Λελιάτσος
Την ώρα που ο κύριος Τσαυταρής κόβει δαπάνες ύψους 160.000€ από το ταμείο ενίσχυσης γεωργίας και κτηνοτροφίας, με απόφαση του υπουργού αγροτικής ανάπτυξης 7 εργαζόμενοι σε συνεταιρισμούς
αποσπώνται στον ΟΠΕΚΕΠΕ και εγκρίνει δαπάνη μισθοδοσίας 180.000 €!!!
Ας μας πει ο κύριος υπουργός με ποια διαδικασία και ποια κριτήρια αποσπώνται οι εν λόγω κύριοι οταν οι ενώσεις είναι ΝΠΙΔ…
Αντί λοιπόν η κυβέρνηση να διαθέτει χρήματα στην ενίσχυση της παραγωγής τα δίνει σε διορισμούς και σε ρουσφέτια
Επιμέλεια: logiosermis









