Διορίστηκε η Καϊλή.
Για άλλη μία φορά η κυβέρνηση αποδεικνύει την ευαισθησία της προς τους αδύναμους συμπολίτες μας. Έτσι, μία τραγική ιστορία
που είχε συγκλονίσει τον Ελληνικό λαό, η απορία της Ε. Καϊλή,
έλαβε αίσιο τέλος. Η τοποθέτηση της σε θέση αξιοπρεπέστατη, μπορεί πλέον
να κάνει κάθε Έλληνα να νιώθει ανακουφισμένος. Η μάχη για την ανάπτυξη συνεχίζεται και τα σημάδια είναι αισιόδοξα.







