Πριν από λίγο η Ζωή Κωνσταντοπούλου κατηγόρησε τον έγκριτο Άρη Πορτοσάλτε και τον κύριο Μπαμπη Παπαδημητρίου ότι… Παραπληροφορούν!!!
Αίσχος! Ψέμμα! Δικαίως ο κύριος Πορτοσάλτε, έντρομος παραπονέθηκε ότι η κυρία
Κωνσταντοπούλου τον
στοχοποιεί.
Αίσχος κυρία Κωνσταντοπούλου! Ντροπή σας να διώκετε ανθρώπους για τις ιδέες τους!







