Εγώ που δεν ξέρω αρχαία θα το εκλάβω ως “εξέγερσις” ….δηλαδή “επανάστασις”. Γουστάρω! Πατήρ και υιός και αδελφός ….του Δημοκρατικού τόξου λέμε! Που είσαι κ. Δένδια ;
Σας παρακαλώ συνδέστε -αν τολμάτε- το κανάλι Live και αν δεν σας συλλάβουν σαν τους
χρυσαυγίτες ….εγώ να σπάσω τα πλήκτρα μου ….από το πιάνο εννοώ.
http://www.blueskytv.gr/live-tv/
Α, βάλτε και σιγαστήρα στην TV γιατί ο ….Αφος ….μαρσάρει απότομα!
ΑΝΑΓΝΏΣΤΗΣ







