Τα έχουμε δει όλα! Το εγκώμιο του Ποταμιού και προσωπικά του Θεοδωράκη έπλεξε πριν απο λίγο ο Ντινόπουλος! Ειναι απίστευτα τα όσα είπε, αφού τον παρουσίασε σαν…
αυτοδημιούργητο, λαϊκό ήρωα! Τωρα καταλάβατε ποιους εξυπηρετεί το Ποτάμι και με ποιους θα συνεργαστεί…
olympia







