Ειναι κεντρική εντολή της επικοινωνιακής ομάδας του κόμματος, που θα ήθελε με νύχια και με δόντια την παραμονή του Σαμαρά στην ηγεσία της ΝΔ, καθώς μια αλλαγή προσώπου θα μπορούσε να συσπείρωνε πάλι τη ΝΔ.
Ναι μεν η αντιπολίτευση χωρις Σαμαρά θα ήταν δημιουργικότερη και πιο ποιοτική, αλλά δεν υπάρχει κυβέρνηση που να μην θέλει τον αντίπαλο στο καναβάτσο. Η παραμονή Σαμαρά λοιπον στη ΝΔ, εγγυάται οτι ο ΣΥΡΙΖΑ θα κυβερνά χωρις αντιπολίτευση και αυτός ειναι ο στόχος της ιδιότυπης ασυλίας στο προσωπο του.






