Νομίζετε οτι τα έχετε ακούσει ολα,απο αυτα που λέει και γράφει στο προσωπικό του λογαριασμό στο twiiter, ο Άδωνις Γεωργιάδης?!
Κανετε μεγάλο λαθος! Ο Άδωνις γράφει στο twitter τα εξης <<Όταν ο ΓΑΠ παρουσίαζε την Ελλάδα έξω ως Χώρα Διαφθοράς,έπεσαν να τον φάνε.
Ο Αλέξης χαρακτήρισε την Χώρα της Διαφθοράς και της Διαπλοκής;>> Και σας ρωτάω! Του απαντάς η όχι!
Εγω ειπα να του απαντήσω! Μου ηταν αδυνατον να μην απαντήσω,σε έναν πρώην Υπουργό υγείας, που κατάντησε τα Νοσοκομεία της χώρας χωρίς φάρμακα,και αναλώσιμα ιατρικά υλικά! Και του απαντησα : @AdonisGeorgiadi Δεν τα λες καλα κ. Αδωνι! Ο κ.Τσιπρας,χαρακτήρισε-ΝΔ,ΠΑΣΟΚ ως την αιτία, που η χώρα είναι βουτηγμένη στην διαφθορά-διαπλοκή!
Δείτε εδώ την απάντησή μου στο twitter https://twitter.com/priftis_sp/status/562668122264862722 Δεν είμαι δικηγόρος του κ. Τσιπρα!
Και ούτε χρειάζεται απο μένα ο κ.Τσιπρας,καμια υπεράσπιση! Αλλα ελεος πια! Όποιος διαθέτει έστω μια υποτυπώδη νοημοσύνη, δεν μπορεί αλλο να βλεπει αυτα που γραφει ο Αδωνις!
Αρκετά των φάγαμε στην μαπα επι Συν κυβέρνησης, καλεσμένος καθε μερα σε ολα τα κανάλια,ραδιοφωνα,απο το πρωι μεχρι το βραδυ,να λεει και να ξαναλεει,χρειαζόμαστε το μνημόνιο και την τρόικα!
Τολμώ να πω οτι δεν φταιει αυτος! Ναι καλα ακουσατε! Εμεις και Εσεις,και Αυτη που τον ψήφισαν φταίνε! Και δινεται-νουμε 13.796 ψήφους στον αδωνι?! και 5.310 ψήφους στην Σοφία Βούλτεψη?! Η δε κυρια να μιλαει οτι αν βγει ο Συριζα δεν θα εχει η χωρα ουτε χαρτι υγειας! Ο δε κυριος, οτι θα φυγει απο την χωρα σε περιπτωση νικης του Συριζα!
Ας μην αναφερουμε το γελιο βιντεο με το τρενακι! Τελος πάντων σε ερώτηση μου στο twitter @AdonisGeorgiadi Με αυτό που γραφετε, ειναι σαν να Υπερασπίζεσαι τον ΓΑΠ! Αληθεια εσεις σαν Κυβερνηση!Τι κανατε για την διαφθορα-Διαπλοκη! Δειτε εδω την ερώτηση μου στο twitter προς
Αδωνι https://twitter.com/priftis_sp/status/562671342915715075 Απαντηση ως αναμενομενο δεν πηρα!
Αρθρο Σπυρος Πριφτης
email: [email protected]






