Σχόλιο αναγνώστη στην ανάρτηση : ΕΦΟΔΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΣΕ ΔΕΚΑΔΕΣ ΣΠΙΤΙΑ ΠΑΠΑΓΟΥ-ΧΟΛΑΡΓΟΥ! ΚΑΤΑΣΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ!
Είμαι απόστρατος ανθυπασπιστής του ΠΝ και έχο την κακιά συνήθεια στην μόνιμη κατοικία μου
(Χανία Ανο Σταλός Κουρούνι) να έχο υψωμένη την Ελλήν-ι
κή Σημαία (έτσι για να ξεχωρίζουμε οι ντόπιοι) Ακόμα συνηθίζω όταν εργάζομαι στην ύπαιθρο να
φοράω μια φόρμα παραλλαγής των Ελληνικών ενόπλων δυνάμεων
και συγκεκριμένα την φόρμα των νήσων του ανατολικού Αιγαίου ακόμα
φοράω και ένα ζευγάρι άρβυλα dogg του Ελληνικού Στρατού (όλα αγορα-
σμένα νόμιμα από το ΣΠ ΣΑΜΟΥ ότα υπηρετούσα στο ΣΜ 35Β) ακόμα στο
σπίτι μου έχω σειρά από Jokey υπηρεσιών toυ ΠΝ με την μεταξοτυπία επάνω δίκην εθνόσημου και φυσικά ‘εχω και μπλέ Jokey και το εθνόσημο του ακόμα προς τιμήν αυτόν που μου τους έδωσαν και έμενα που υπήρξα άξιος να τους
αποκτήσω σε περίοπτη θέση στο γραφείο μου τους έχω τους ΘΥΡΕΟΥΣ των υπηρεσιών που υπηρέτησα
και ερωτώ κάθε αρμόδιο
Όλα τα παραπάνω θεωρούνται παράνομα ???????????????
Μου αφαιρέθηκε το δικαίωμα να προάγω τα ιδανικά που προωθούν προσπορίζονται και υπερασπίζονται όλα τα παραπάνω ????????
Άλλαξε ο υπέρτατος νόμος του Ελληνικού Κράτους ???????????????
Δ Η Λ Α Δ Η Α Λ Λ Α Ξ Ε Τ Ο Σ Υ Ν Τ Α Γ Μ Α ??????????????????????
Να περιμένω να με συλλάβουν ???????????
Να περιμένω να βρεθώ κατηγορούμενος ????????????
Μετά από όσα συμβαίνουν με καβαλάει ο διάβολος και από αύριο αρχίζω
να κυκλοφορώ με παραλλαγής Jokey με εθνόσημο
και τότε τι θα με συλλάβουν ????????????
και για ποίο λόγο θα με δικάσουν
Θ Α Μ Ε Δ Ι Κ Α Σ Ο Υ Ν Ε Π Ε Ι Δ Η Ε Ι Μ Α Ι Ε Λ Λ Η Ν Α Σ
Εξουσία πρόσεχε όλοι εμείς ΟΡΚΙΣΤΗΚΑΜΕ πρώτα από όλα ΥΠΑΚΟΗ
ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
Στο Ναύσταθμο Κρήτης από όταν γνώρισα Ναύσταθμο Κρήτης (1979) μέχρι
και την τελευταία φορά που πέρασα από εκεί (2004) στο Διοικητήριο λίγα μέτρα από το γραφείο του Διοικητού υπήρχε το ρηθέν (Αγάθων,450-400 π.Χ.)
Τον άρχοντα τριών δει μέμνησθαι: Πρώτον ότι ανθρώπων άρχει. Δεύτερον ότι κατά νόμους άρχει. Τρίτον ότι ουκ αεί άρχει.







