Αγαπητέ Jo Di, μεγάλο μου φαίνεται αυτό το ποσοστό. Είναι ενδεικτικό της σήψης της ελληνικής κοινωνίας ότι υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που ψηφίζουν Νέα Δημοκρατία και ΠΑΣΟΚ.
Και βέβαια, είναι περισσότεροι από αυτά τα ποσοστά στην Β” Αθηνών, αφού ντρέπονται σήμερα να πουν πως ψηφίζουν αυτά τα κόμματα.
Άργησαν οι Έλληνες, άργησαν. Πολύ.
Τώρα, περαστικά.








