Ενα “καρφί” στον Μπάμπη, φύλαγε σήμερα ο Χατζηνικολάου.
Με αφορμή την δολοφονία -από χρυσαυγίτη- του Παύλου Φύσσα, ο δημοσιογράφος, εχει μια…
ερώτηση για τον Παπαδημητρίου.
«Μπάμπη είναι αρκετά σοβαρή πλέον η Χρυσή Αυγή ή να περιμένουμε την επόμενη δολοφονία;»
http://nonews-news.blogspot.gr/2013/09/blog-post_7832.html








