“Ας μη φοβόμαστε την κρίση του ελληνικού λαού. Εγώ προσωπικά θεωρώ ότι είναι το μόνο μου στήριγμα σε αυτήν προσπάθεια. Ο ελληνικός λαός και μόνο ο ελληνικός λαός” τόνισε ο Πρωθυπουργός διευκρινίζοντας ωστόσο ότι δε θα χρειαστεί δημοψήφισμα διότι θα υπάρξει συμφωνία.
“Μου θέσατε ένα θεωρητικό ερώτημα και μου είπατε: Εαν λοιπόν αυτή η κατάληξη στο τέλος της ημέρας σας οδηγεί σε μια λύση η οποία λύση είναι έξω από την εντολή που πήρατε είτε προς τη μια είτε προς την άλλη πλευρά, σας απάντησα δεν θα έχω δικαίωμα να παραβιάσω την εντολή μου και η λύση αυτή στην οποία θα καταλήξω είναι, αν την εγκρίνει ή όχι, θα αποφασίσει ο ελληνικός λαός. Είμαι όμως πεπεισμένος ότι δε θα φτάσουμε εκεί” πρόσθεσε ο Πρωθυπουργός.
Δείτε το βίντεο του Star






