Του ΓΙΑΝΝΗ ΝΤΑΣΚΑ
Η χαρά στα πρόσωπα συντελεστών του ΜΕΓΚΑ δεν κρύβόταν απο χθες το βράδυ και σήμερα το πρωί με αιτία την αποτυχία των διαπραγματεύσεων στις Βρυξέλλες. Ο Πρόεδρος του ενός εκ των δανειστών (Κομισιόν) Γιούνκερ με δήλωσή του έλεγε ότι δεν υπάρχει τίποτα άλλο παρά το «γιούρογκρουπ» της Πέμπτης και η ερμηνεία των δηλώσεών του ήταν «δεύτε τελευταίον ασπασμόν» πριν την οριστική αποτυχία των διαπραγματεύσεων αφού οι δανειστές επιμένουν σε μέτρα ΓΚΕΤΟΠΟΙΗΣΗΣ της Ελλάδας ,αλλά στο γκέτο να υπάρχει ένας Γερμανός διοικητής, αφόρητα σκληρός για την μίζερη ζωή στο γκέτο.
Ο επικεφαλής των οικονομολόγων του άλλου δανειστή (ΔΝΤ) Ολιβιέ Μπλανσάρ, Γάλλος στην καταγωγή, κάλεσε τους άλλους δυο δανειστές (Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και Κομισιόν) να ελαφρύνουν με διαγραφή το ελληνικό χρέος για να βρεθεί συμφωνία. Ο υπουργός του οφειλέτη ( Ελλάδας ) Γιάννης Βαρουφάκης είπε ότι η διακοπή μπορεί να αντιμετωπισθεί με ένα τηλεφώνημα της Μέρκελ,ενώ ο πρωθυπουργός Τσίπρας με δήλωσή του κάνει λόγο για μέτρα τα οποία δεν είναι δυνατόν να ληφθούν.
Αυτή τη στιγμή ,κατά την οποία ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ η ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΟΠΛΩΝ απο πλευράς δανειστών και από την πλευρά των εγχώριων τοποτηρητών τους φαίνεται να οδηγεί στην μόνη διέξοδο,δηλαδή στο τέλος της διαπραγμάτευσης αφού είναι καλύτερα στο ελληνικό γκέτο να είναι Έλληνας διοικητής,που θα είναι και πιο μαλακός και δεν θα είναι το γκέτο υπό κατάληψη με καμία προοπτική επιβίωσής του. Επομένως στην κυβέρνηση μένει η τελευταία επιλογή.Απευθύνεται στο λαό λέγοντας τα πράγματα ως έχουν και είτε παραιτείται δηλώνοντας ότι δεν θα υπογράψει την μετατροπή της Ελλάδας σε Γερμανικό γκέτο,είτε προσφεύγει σε εκλογές με αυτό το κεντρικό ζήτημα.
Ο Μάριος Σαλμάς ,ένας σοβαρός πολιτικός από τη Νέα Δημοκρατία,είπε σήμερα το πρωί ότι δεν υπογράφει ούτε η Νέα Δημοκρατία τις περικοπές των συντάξεων και την αύξηση του ΦΠΑ που ζητούν οι δανειστές. Ο Αντ. Σαμαράς περιμένει να επανακάμψει στην πρωθυπουργία μαζί με τον Σταύρο Θεοδωράκη και την…Φώφη(είτε το πιστεύεται,είτε όχι αυτή εξελέγη…) και έκαναν φυσικά ανάλογες δηλώσεις… την ώρα λοιπόν που πρέπει να ληφθεί από την κυβέρνηση η από τη φάση «ούτε βήμα πίσω,παραίτηση ή εκλογές» παρενέβη ο Γερμανός πρόεδρος του Κοινοβουλίου Σούλτς και είπε δυο πράγματα:
1.Ότι τηλεφώνησε στη Μέρκελ και συμφώνησαν ότι θα κάνουν τα πάντα να μη φύγει η Ελλάδα από το ευρώ.Δεδομενου ότι η Ελλάδα ουσιαστικά έφυγε απο τις συζητήσεις και μένει η τυπική διαδικασία και στο ευρώ τι άλλο μένει να κάνουν οι δυο Σερίφηδες;Να κηρύξουν τον πόλεμο,ώστε με την κατάληψη της χώρας να μην φύγει απο το ευρώ η να υποχωρήσουν.Βλέπετε κάποια άλλη διέξοδο στα λόγια του;
2 Είπε ακόμα ότι οι συνομιλίες δεν απέτυχαν αλλά απλά διεκόπησαν και θα έχουν συνέχεια. Την ίδια συνέχεια ΔΕΝ πρέπει να τη δώσει η Ελλάδα.Καλύτερα ελληνικό το γκέτο…






