Γράφω το άρθρο ξημερώματα κι αφού με αφύπνισε o τρομακτικός εφιάλτης ενός αναπάντητου ερωτήματος..
Γιατί να πιέζουν οι τοκογλύφοι σαν ελατήριo τον λαό με κίνδυνο να εκτιναχθεί; Γιατί ν απαιτούν εκβιαστικά πλούτο που πλέον δεν έχει; Γιατί κι ο λαός παρά την αποδεδειγμένη σοφία του να μην βρίσκει ούτε ένα δράμι λογικής εξήγησης στη προτεσταντικού τύπου τιμωρία την οποία σχεδόν αγόγγυστα υπόκειται;
Τι θα κερδίσουν;
Το ασφαλές είναι πως δεν θα εισπράξουν τα χρήματά τους ποτέ. Οι νεκροί ή οι επαναστατημένοι δεν πληρώνουν λογαριασμούς..
Τότε ποιο το όφελος; αναρωτήθηκα έντρομος γιατί στην ανάστροφη όψη της λέξης «όφελος» συναντήθηκα ξανά με τον εφιάλτη μου.. Τον μεταξύ μας αφανισμό που θα προκαλέσει την …






