Που΄ταν το MEGA …cου, πρόεδρε Μπένι;
Τα΄ μαθες; Την …
ώρα που έδινες – διέπρεψες πάλι! – την συνέντευξη τύπου στην Θεσσαλονίκη, αντί να συνδεθούν
ζωντανά μαζί σου, παίζαν “Γλυκές Αλχημίες” , με τον Παρλιάρο.
Μηλόπιτα…
Τουλάχιστον, θα σου δώσουν κάτι να φας…
http://nonews-news.blogspot.gr/2013/09/m_8.html







