Τώρα ή δεν κατάλαβε τι είπε ή έπρεπε να πει αυτό που είπε…!
Ευτυχώς είναι και ψηλός για να κατεβάσει με το ένα χέρι το ρολό της Νέας Δημοκρατίας …..!!!
Είναι πολλά τα χρέη στην ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 196 Εκατομ. ευρώ….και κάποιος έπρεπε να κατεβάσει το ρολό….!
Καλή Λευτεριά στην Κεντροδεξιά….!!!!!!
Μεϊμαράκης: Στόχος της ΝΔ το 39% που είπε ΝΑΙ
Αποκλείει την συγκρότηση ενιαίου σχήματος με Ποτάμι και ΠΑΣΟΚ – Εκτιμά ότι «οι πολίτες θα δώσουν στον κ. Τσίπρα την ευκαιρία να δραπετεύσει» αν ο πρωθυπουργός καταφύγει σε πρόωρες εκλογές – Απευθύνει πρόσκληση σε πολίτες και στελέχη εκτός γαλάζιων κομματικών τειχών
Άνοιγμα στους ψηφοφόρους οι οποίοι ψήφισαν «ναι» στο δημοψήφισμα του Ιουλίου κάνει ο πρόεδρος της ΝΔ Βαγγέλης Μεϊμαράκης. Παραμονές της συμφωνίας μεταξύ της Αθήνας και των δανειστών για το τρίτο μνημόνιο ο κ. Μεϊμαράκης καεί τους πολίτες «να συμβάλλουν ώστε να συνδιαμορφώσουμε με τις δικές τους ιδέες το συνολικό μας πρόγραμμα» και επιμένει ότι η ΝΔ είναι το κέντρο αναφοράς των πολιτών που επιθυμούν μεταρρυθμίσεις αλλά και την επικράτηση της «λογικής».
”Άνοιγμα στους ψηφοφόρους οι οποίοι ψήφισαν «ναι» στο δημοψήφισμα του Ιουλίου κάνει ο πρόεδρος της ΝΔ Βαγγέλης Μεϊμαράκης. Παραμονές της συμφωνίας μεταξύ της Αθήνας και των δανειστών για το τρίτο μνημόνιο ο κ. Μεϊμαράκης καεί τους πολίτες «να συμβάλλουν ώστε να συνδιαμορφώσουμε με τις δικές τους ιδέες το συνολικό μας πρόγραμμα» και επιμένει ότι η ΝΔ είναι το κέντρο αναφοράς των πολιτών που επιθυμούν μεταρρυθμίσεις αλλά και την επικράτηση της «λογικής».”’