το τρίτο μνημόνιο, το οποίο έκλεισε άρον άρον σήμερα το πρωϊ. Ίσως μάλιστα θα πρέπει να σκεφτόμαστε από τώρα το τέταρτο μνημόνιο κ.λ.π..
Το Grexit φυσικά, θα μας περιμένει πάντα στο
τέλος αυτού του μαρτυρικού δρόμου.
Εμείς όμως, δεν θέλουμε να πάμε στο Grexit τώρα που έχουμε ακόμα κάποιες περιουσίες (δημόσιες και ιδιωτικές) στα χέρια μας. Θέλουμε να πάμε όταν θα είμαστε εντελώς “ξεβράκωτοι”.
Μαγκιά μας…






