Ευγένιος Ανδρικόπουλος
Κατά μια πληθώρα δημοσιευμάτων το υπουργείο οικονομικών σχεδιάζει την αντικατάσταση των άμεσων ενισχύσεων του επενδυτικού νόμου με φοροαπαλλαγές ή ακομη χειρότερα με τον συμψηφισμό φορολογικών υποχρεώσεων όλων εκείνων των επιχειρήσεων που έχουν υπαχθεί στο νόμο..
Καταφανής προσπάθεια να υλοποιηθούν οι επενδύσεις χωρίς δημοσιονομική επιβάρυνση που μόνον χαχόλοι δεν είναι σε θέση να διακρίνουν. Θα το εξηγήσω ωστόσο αν και οι αναγνώστες μας δεν το χρειάζονται. Επειδή στη παρούσα φάση τα ταμεία είναι τόσο άδεια όσο …






