“Μακελειό” το πρωί στην εκπομπή του Αυτιά…
Ο Υπουργός έχει “ξεφύγει”. Είπε πως θα θεωρεί όποιον γιατρό δεν γράφει γενόσημα, ότι τα πιάνει (λίγο αργότερα, οι γιατροί του ΕΟΠΥΥ , του απάντησαν πως αυτός “τα πιάνει”).
Αλλά πέρα απ΄ αυτό, ένας από τους προσκεκλημένους, στην εκπομπή του Αυτιά, τον παρομοίασε, λίγο – πολύ, με τον ….Υπουργό Υγείας του δικτάτορα της Ουγκάντα – θυμάστε αυτή την φοβερή φυσιογνωμία;- Αμίν Νταντά.
Ο…
καθηγητής Γ.Χρονόπουλος του είπε πως ακόμη και ο Υπουργός Υγείας τους Αμίν Νταντά είχε συμβούλους γιατρούς, ενώ αυτός έχει 19 συμβούλους από τους οποίους κανένας δεν είναι γιατρός.
Εδώ που τα λέμε, αν ήταν στην Ουγκάντα Υπουργός, ο Άδωνις, θα έσκιζε (και χωρίς το Mega και τις λοιπές δημοκρατικές μιντιακές δυνάμεις)..







