Συγχαρητήρια για την απόφασή σας τελικά , να είστε εσείς μετά από 30 και πλέον χρόνια , που θα υλοποιήσουν την πολυαναμενόμενη , το χρόνιο αίτημα μας , την ιστορική , την άκρως απαραίτητη , αναδιάρθρωση των σωμάτων ασφαλείας και δη της Ελληνικής Αστυνομίας
Εάν και μεταξύ μας , η ¨αντίδραση ¨ των επιτελείων ( που θα χάσουν την βόλεψή τους ) θα είναι σθεναρή , με κάθε τρόπο και μέσον , με κάθε τίμημα . Τα τηλέφωνα και οι παρεμβάσεις δεν θα έχουν προηγούμενο . Οι απειλές και το ¨υπηρεσιακό σαμποτάζ¨ θα δώσουν τα ¨ρέστα τους ¨ , οι δήμαρχοι θα ξεσηκωθούν….κ.α
Αυτόν ακριβός το σκόπελο κύριε Υπουργέ , εάν τον υπερβείτε , θα έχετε υλοποιήσει το 50% της Αναδιάρθρωσης .
.. και τώρα το σημαντικότερο .Όλοι ξέρουμε ότι θα υπάρξει ¨κενό ¨ αστυνόμευσης με την μείωση των δομών ,ΟΧΙ όμως πραγματικό κενό , αλλά κενό ιδεών και σχεδιασμού ..και για να γίνουμε αντιληπτοί
Παράλληλα με την μείωση των δομών ( που γίνεται για οικονομικούς κυρίως λόγους ) θα πρέπει να υλοποιηθεί για παράδειγμα :
1-Ο σχεδιασμός για την ¨απομάκρυνση¨ των αστυνομικών δυνάμεων από τα γήπεδα , ήτοι η πλήρης εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου .
2-Η εφαρμογή του προγράμματος αστυνόμευσης με Κινητά Αστυνομικά Τμήματα σε όσες περιοχές τούτο ενδείκνυται.
3- Η Δημιουργία Δικαστικής Αστυνομίας ( δεν κοστίζει η ανακατανομή γραφείων και ταμπελών ) προκειμένου να οργανωθεί καλύτερα η σχέση μας με τις δικαστικές αρχές
4-Να ¨οργανωθεί¨ καλύτερα ο Κλάδος Αλλοδαπών και Προστασίας Συνόρων , καθ όσων , για τα επόμενα χρόνια θα σηκώσει το βάρος της διαχείρισης των μεταναστών από την πλευρά της Αστυνομίας
5-Η ολοκλήρωση του προγράμματος για Ηλεκτρονικά Αστυνομικά Τμήματα και κινητές μονάδες με ποδήλατο.
6- Η Επέκταση του ‘’Αστυνομικού της Γειτονιάς’’ και η δημιουργία νέων τηλεφωνικών γραμμών εξυπηρέτησης των πολιτών από την ΕΛ.ΑΣ
7-Η δημιουργία αστυνομικού «κέντρου εξυπηρέτησης τουριστών» όχι μόνο στο κέντρο της Αθήνας στελεχωμένο με γλωσσομαθείς αστυνομικούς , αλλά και σε άλλους τουριστικούς προορισμούς
8-Η δημιουργία Ομάδων Ειδικής Δράσης στην επαρχία … όπου απαιτείτε
9-Η δημιουργία δικτύου «Γονείς (και κυρίως Μανάδες), εν Δράσει», και συμμετοχή κάθε πολίτη και φορέα στην πρόληψη της εγκληματικότητας,… επιτέλους να ενεργοποιηθεί ο θεσμός του ΕΘΕΛΟΝΤΉ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ….κα
Εάν δεν ενεργοποιηθούν τέτοια ΙΣΟΔΥΝΑΜΑ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ ο σχεδιασμός θα έχει την τύχη των πολυδύναμων αστυνομικών τμημάτων … όσοι θυμούνται .
συνεχίζετε ….
ΟΜΑΔΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ
Στην Τρικλοποδιά ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .






