τα παιδιά μας θα ξαναεπενδύσει ποτέ σε ακίνητα στην Ελλάδα, πέρα ίσως από ένα σπίτι για να μένει κι αυτό με πολύ προβληματισμό;
Ποιος ποτέ θα εμπιστευτεί ξανά τα χρήματά του στις
ελληνικές τράπεζες; Σκεφτείτε εξάλλου, ποιος άραγε ξαναεμπιστεύτηκε ποτέ το Χρηματιστήριο, έπειτα από αυτό που του έκαναν;
Πολύ φοβόμαστε πως, όποιος στο εξής πιάνει λίγα χρήματα, αμέσως θα τα βγάζει στο εξωτερικό. Η Ελλάδα τελείωσε οριστικά.






