Στα δικαστήρια οδηγήθηκε η νταντά που αποκεφάλισε το 4χρονο κοριτσάκι που φρόντιζε.
Μόλις είδε τους δημοσιογράφους είπε: «Γεια, σε όλους σας».
Η Gyulchekhra Bobokulova, στη συνέχεια, ερωτηθείσα αν είναι ένοχη, απάντησε «ναι» και ισχυρίστηκε: «Ο Αλλάχ μου είπε να αποκεφαλίσω το παιδί».
Κατά τη διάρκεια της ακρόασης χαμογελούσε, ενώ οδηγήθηκε σε δίκη, μία ημέρα αφότου η αστυνομία αποκάλυψε ότι πάσχει από σχιζοφρένεια και «την πέταξαν στο δρόμο» μετά το διαζύγιό της.
Την ίδια ώρα, νέες φωτογραφίες από το διαμέρισμα που διέπραξε το φρικτό έγκλημα είδαν το φως της δημοσιότητας.
Δείτε τις φωτογραφίες που δημοσιεύει η dailymail.co.uk:
















