Φόρεσε το Μαύρο Μέτωπο τη μουτσούνα του “ανθρωπιστή”
και προχωράει στον ντε φάκτο διαμελισμό της Ελλάδας και εξανδραποδισμό των Ελλήνων !
Ζούμε μέρες σταλινικής προπαγάνδας και ξεκίνημα νέου εμφύλιου
για να ευοδωθούν τα αριSSτερά τους σχέδια (που όλως τυχαίως ταυτίζονται με τα σχέδια της Νέας Τάξης και του Σόρος!
Παρέδωσαν τα νησιά και το Αιγαίο, εποικίζουν με μουσουλμάνους τη Θράκη αναγνωρίζοντας ΤΟΥΡΚΙΚΗ κι όχι Μουσουλμανική μειονότητα, και δημιουργούν μουσουλμανικούς θύλακες σε όλη την Ελλάδα !
Ο νόμος για την ιθαγένεια είναι ψηφισμένος. Περιμένουμε τα νέα ΕΣΠΑ να δωθούν για την αποκατάσταση τους εντός ελληνικού εδάφους! σπίτια και γη θα δοθούν προίκα στους εποικιστές !
Παράλληλα ο ΔΙΩΓΜΟΣ των Ελλήνων, εξελίσεται κανονικά ! Εξαθλίωση , ξεσπίτωμα και ξεριζωμός από την πατρίδα !
Κι όποιος διαμαρτύρεται , είναι χρυσαυγίτης και φασίστας !
Οι Αμυγδαλέζες στήνονται για τους Έλληνες ! Ο αντιρατσιστικός νόμος είναι έτοιμος από χρόνια και μας περιμένει !
Ντίνα Λαπαθιώτη





