Ευτυχώς παιδιά που θα μας σώσει η Χρυσή Αυγή
… μάλιστα … κόβει και τα … χέρια των πουλημένων
με το ….σαβουάρ βιβρ !!!!!
17 ΜΑΙΟΥ 2013 : Ντορα για ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ είναι γελοιοι –φασιστες – τραμπουκοι – αστειοι .. !!!!!
12 ΙΟΥΛΙΟΥ 2013 . Η Μπακογιάννη για τη ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ
«Εμένα η Χρυσή Αυγή μου φέρεται με το “σεις και με το σας”» είπε η Ντόρα Μπακογιάννη θέλοντας να δικαιολογήσει το «πηγαδάκι» που έστησε με τον χρυσαυγίτη βουλευτή Ηλία Παναγιώταρο «Διατηρούν φιλικές σχέσεις μαζί μου, όταν μου μιλούν έχουν μια ευγένεια απέναντί μου. Τι θέλετε δηλαδή, να παίζω ξύλο;
Εγώ ομιλώ με ολους στη Βουλή»
…. αν και τους βρίζω ..τραμπούκους , γελοίους , φασίστες , αστείους
δεν τολμούν να μου απαντήσουν …. κάνουν τουμπέκι , και μου
φέρονται με το σεις και με το σας ….
ξέρει ρε παιδιά κάνεις να μου πει …
γιατί η Κα ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ
ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΣ ΑΣΥΛΙΑΣ ΤΟΥ ΛΑΙΚΟΥ
ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΠΟΥ ΦΛΕΡΤΑΡΕΙ ΜΕ ΤΟ 17 – 18 %
πάμε για τον ….. ΣΑΜΑΡΟΛΙΑΚΟ ?













