γράφει ο Νίκος Β.
| Σήμερα η Ρωσία είναι ξανά ο εχθρός της Ευρώπης και της Αμερικής |
Εχθές, λίγες ημέρες μόλις μετά την επέτειο της “αντιφασιστικής νίκης των λαών” στις 9 του Μάη του 1945, έπιασε η πρεμούρα την Ευρώπη και θυμήθηκε τις θηριωδίες του Στάλιν και τις γενοκτονία των τουρκο-Τατάρων στην Κριμαία…
Συγχαρητήρια λοιπόν στην Ευρώπη του 2016 για το “γκεμπελικό μουσικό διάλειμμα” υπέρ των νεοναζιστών Ουκρανών και εναντίον του πατερούλη Στάλιν που τους κατετρόπωσε το 1945!
| Τότε το 1945 η Αμερική με την Σοβιετική Ένωση ήταν φιλαράκια |
Αρκετά πια, για 71 χρόνια είχε κολλήσει η βελόνα υπέρ των αντιφασιστών Σοβιετικών που “έμπηξαν το σφυροδρέπανο στην καρδιά του ναζιστικού κτήνους” στο Βερολίνο…
Καιρός ήταν να ανανεωθεί το πολιτικό ρεπερτόριο έστω με τον διαγωνισμό Γιουροβίζιον!






