Και η παρανομία των Σαμαρά-Κεδίκογλου-Καψή και Βενιζέλου στην πειρατική (Ε) ΔΤ συνεχίζεται.
Δεν αρκεί η μή συμμόρφωση με την…
απόφαση του ΣτΕ σύμφωνα με την οποία η συγκυβέρνηση θα έπρεπε να ανοίξει άμεσα την ΕΡΤ, έρχεται να προστεθεί και η κλοπή του αρχείου της ΕΡΤ και η μετάδοσή του από το τηλεοπτικό έκτρωμα Σαμαρά.
Για του λόγου το αληθές δείτε στην εικόνα πάνω δεξιά το λογότυπο του αρχείου της ΕΡΤ…Ούτε τα προσχήματα δεν κρατάνε πλέον.
syspeirosi.wordpress.com
nonews-news.blogspot.gr







