Βαρυσήμαντη δήλωση του αρχηγού του ρωσικού γενικού επιτελείου στρατηγού Γερασίμοφ..»χάνουμε την υπομονή μας»δήλωσε ο Ρώσος στρατηγός!
Πρωτοφανής παρέμβαση για τα ρωσικά δεδομένα,πραγματοποίησε κατά των ΗΠΑ και την στάση τους στην Συρία,ο αρχηγός του ρωσικού γενικού επιτελείου,στρατηγός Βαλερί Γερασίμοφ(φώτο).Ξεκάθαρα δήλωσε πως »χάνουμε την υπομονή μας»στην Συρία,ενώ συμπλήρωσε πως η αμερικανική πολιτική στην Συρία,εκτρέφει τους »λυκάνθρωπους της διεθνούς τρομοκρατίας»εννοώντας την οργάνωση των ισλαμιστών «Dzhebhat en-Nusra»,την οποία η αμερικανική κυβέρνηση στηρίζει με νύχια και με δόντια.Η συγκεκριμένη οργάνωση,είναι υπεύθυνη για δεκάδες επιθέσεις κάθε εβδομάδα,κατά ρωσικών στόχων,καθώς και κατά στόχων των δυνάμεων του Άσαντ και των συμμάχων του.Το πως θα εξελιχθεί σε πράξη η ρήση του Ρώσου στρατηγού,θα το δούμε το αμέσως επόμενο διάστημα,το οποίο σύμφωνα με όλες τις πληροφορίες αναμένεται εκρηκτικό!!!







