Γράφει η Θεοδωροβία Πλακά
Απευθύνομαι στους κυρίους,κυρίους,Κώστα Βαξεβάνη,Μάριο Αραβαντινό και Νίκο Σπυρόπουλο και τους ερωτώ ευθέως ,γιατί κύριοι εγκαταλείψατε την συνέχεια ανάδειξης των συγκεκριμένων αθλητικών σκανδάλων και επί Σύριζα;
Η δική σας δημοσιογραφία αναδεικνύει αυτά τα σκάνδαλα μόνο επί Νέας Δημοκρατίας;
Όταν αυτά κουκουλώνονται και συνεχίζονται και επί Σύριζα πού βγήκε με την σημαία της κάθαρσης, εσείς δεν έχετε υποχρέωση να επιτελείτε αντικειμενικό κοινωνικό έργο προς όφελος του συνόλου και να συμβάλλετε στην πλήρη αποκάλυψη των σκανδάλων;






