Στο βίντεο λοιπόν αυτό παρακολουθήστε τον Κο Σόρος να σας αναλύει γιατί οι μετανάστες είναι οι σωτήρες μας.
Αλλες λύσεις δεν υπάρχουν;Είναι ο μόνος δρόμος για την ανάπτυξη;Γι αυτό λοιπόν πτωχεύσαμε;Για να έρθουν οι μετανάστες να μας “σώσουν”;Αυτοί θα φέρουν την ανάπτυξη;
Να μας πείτε ποιών τα πορτοφόλια θα αναπτυχθούν
Πάντως, σίγουρα όχι των απλών και τίμιων ανθρώπων.
Ο κόσμος σας έχει πάρει χαμπάρι
Σταματήστε να επαγγέλεστε την λαθρολαγνεία και βγείτε στους δρόμους να κάνετε αντιπολεμικές διαδηλώσειςΤι είπατε;
Oι αντιπολεμικές διαδηλωσεις δεν σας φέρνουν κέρδη;
A ναι!… σωστά…. Συγγνώμη!
facebook.com






