Η Τουρκία απειλεί και εκβιάζει πως αν δεν δοθεί βίζα για τους πολίτες της θα γεμίσει την Ευρώπη πρόσφυγες και μετανάστες! Μπορεί μια χώρα με τα στοιχεία που βλέπετε στην φωτογραφία να έχει έστω και την παραμικρή σχέση με την Ευρώπη; Επιτρέπεται οι “δημοκράτες” βορειοευρωπαίοι ακόμη και να κουβεντιάζουν μ΄ ένα τέτοιο καθεστώς; Μπορεί οποιοσδήποτε ευρωπαίος πολίτης να δεχτεί ότι θα δοθεί βίζα σε χώρα που η ηγεσία της χρησιμοποιεί τέτοιες τακτικές εναντίον των πολιτών της;
Και για να έρθουμε και στα δικά μας;Συζητάμε μ΄ αυτούς τι; “Λύση” στο Κυπριακό; Φέραμε τον Τσαβούσογλου στην Κρήτη και βάλαμε χορευτικά συγκροτήματα να χορεύουν προς τιμήν του; Το ΄χουμε χάσει τελείως το μυαλό μας; Φοβόμαστε τόσο πολύ αυτό το κράτος-τρομοκράτη που από τις 15 Ιουλίου και την παρολίγο διάλυσή του συμπεριφέρεται ως “τζιχαντιστής”; Μ΄ αυτή τη Τουρκία τι ακριβώς έχουμε να συζητήσουμε κ.Κοτζιά;
militaire.gr






