Η οργάνωση «Ομάδα Λαϊκών Αγωνιστών» ανέλαβε την ευθύνη για την ένοπλη επίθεση στα γραφεία της Νέας Δημοκρατίας, στη Λεωφόρο Συγγρού τον περασμένο Ιανουάριο.
Στη 19σέλιδη προκήρυξη που ανέβηκε στον ιστότοπο Indymedia, η οργάνωση αναφέρει ότι είχε όντως
στόχο το γραφείο του πρωθυπουργού, Αντώνη Σαμαρά.
Συγκεκριμένα ότι υπήρξε βλάβη στα όπλα τύπου RPG και γι’ αυτό χρησιμοποιήθηκαν καλάσνικοφ.
Διαβάστε ΕΔΩ την προκήρυξη.




