Εδω και τρια ολόκληρα χρονια ενα κοριτσάκι, η Μυρτω, υποφέρει έχοντας μείνει ανάπηρο στα χέρια ενος ανθρωπόμορφου τέρματος που του επιτέθηκε και το κατέστρεψε με ανείπωτη κτηνωδία κι απανθρωπιά.
Μαζι με τη Μυρτω υποφέρει τη δικη της τραγωδία η μητέρα της κι όλη η οικογένεια της. Κι ομως τοτε ο ΣΥΡΙΖΑ Σύρου “αγωνιζόταν” για τα δικαιώματα του δράστη, του κτήνους που μακελεψε την Μυρτω. Που βύθισε στην απόγνωση την οικογένεια της
Αυτούς ψηφισατε ελληναρες μου. Αυτούς τους συριζαιους φέρατε στην εξουσια για να…σώσουν την πατριδα. Κι αυτοι οι άνθρωποι, όπως ηταν βέβαιο για καθε σκεπτόμενο πολίτη, έφεραν τη μεγαλυτερη καταστροφη. Αναρωτιέμαι: πως ειναι δυνατον να περιμένατε κατι διαφορετικό απο την ανάλγητη Αριστερα;






