«Τετραγωνίζει τον… κύκλο» ο υπουργός ενέργειας Σταθάκης για το ξεπούλημα του 66% της ΔΕΣΦΑ, γιατί άραγε;
Από την μία,όπως μαθαίνω ,σε κατ ιδίαν συνάντηση που είχαν με τον υπουργό ενέργειας Γιώργο Σταθάκη και τον υφυπουργό παρά τω πρωθυπουργώ Δημήτρη Λιάκο οι εκπρόσωποι των επενδυτών της αζερικής Socar και της ιταλικής Snam ζητούν άμεση καταβολή 300 εκατ. ευρώ και τη μεταγενέστερη αποπληρωμή των υπόλοιπων 100 εκατ. ευρώ, ενώ ο Σταθάκης τους λέει ότι δεν υπάρχει δυνατότητα αλλαγής των όρων της προκήρυξης…





