Έλληνες ντροπή μας …. Πλέον η ασέβεια απέναντι στο Θεό και τους ήρωες μας …θα γίνει χωρίς καμία διαμαρτυρία ….ντροπή σε όλους αυτούς που σφετερίζονται την πολιτική και που συντόμως θα έρθουν να μας ζητήσουν την ψήφο μας …ως δήθεν μη μνημονιακοί….
Ντροπή στον Κλήρο και στους Μονάχους ….που δέχονται την ασέβεια αυτή προς το Θεό ….που εν τέλει επί της ουσίας αθετούμαι όλοι μαζί την υπογραφή για την Ελευθερία που έβαλε η Παναγία το 1821…. Βλέπετε εν τέλει διαλέξαμε όλοι μαζί το Μαμμωνά και όχι τον Θεό…
ΝΡΟΠΗ ΜΑΣ…. Θεέ μου ας πέσει το «κακό» τουλάχιστον στην γενιά μας και όχι στις επόμενες που δεν θα έχουν καμία ευθύνη….
ΣΜΡΟΣ ΠΝ. Τσακαλης Αθανασιος …..
« Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται
ζυγό δουλείας ας έχωσι, θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία»
[ Ανδρέας Κάλβος “Εις Σάμον”]






