Με αυτή τη φωτογραφία, ο μαθητής…( ο οποίος θέλησε να κρατήσει την ανωνυμία του)κατηγορήθηκε απο το σχολείο του ότι είναι προσβλητικός και πήρε “δώρο” μια 5ημερη αποβολή, με αποτέλεσμα να μείνει στην τάξη από απουσίες.
Ο ίδιος ζήτησε από όλους εμάς να κρίνουμε αν η φωτογραφία όντως προσβάλλει το σχολείο ή αν η αποβολή ήταν υπερβολική και αδικαιολόγητη.
e-magazino.gr
http://www.stoxos.gr/





