Μπορεί η Ζωή Κωνσταντοπούλου, ορισμένες φορές, να είναι εξόχως εριστική αλλά αυτό δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι δεν θα πρέπει να την αφήσουν να κάνει την δουλειά της στην Προανακριτική.
Μάλιστα πολλές φορές οι διάφοροι Μαρκογιαννάκηδες της εξαπολύουν ρατσιστικές επιθέσεις. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι τι ακριβώς θέλει να υπερασπιστεί ο κ. Μαρκογιαννάκης. Το σύστημα ΠΑΣΟΚ; Τον Παπανδρέου; Το Βενιζέλο μήπως;
Ντροπή κύριε μου. Και αν χάσατε την μνήμη σας να σας θυμίσω πόσα έκαναν οι «πρασινοφρουροί»; Τις διώξεις; Τις λάσπες σε όποιον τολμούσε να πει ότι είναι νεοδημοκράτης;
Ντροπή σου κ. Μαρκογιαννάκη… Εκτός εάν έχει κάνει κάνα καλό deal!!!
Με εκτίμηση




