Τι κι αν ο «νόμος Κατρούγκαλου» έχει αποδειχθεί εφιάλτης για εκατοντάδες χιλιάδες συνταξιούχους, ελεύθερους επαγγελματίες και επιχειρήσεις.
Όπως δηλώνει ο ίδιος, για αυτόν συνιστά την πιο «έντονη και αξέχαστη» εορταστική ανάμνηση!
Απλά «έντονη και αξέχαστη» ανάμνηση το νομοσχέδιο που γονατίζει τόσους Έλληνες.
«Τα πιο έντονα Χριστούγεννα ήταν εκείνα του 2015. Όπου εγώ και οι συνεργάτες μου, λίγο μετά από τα κάλαντα, πήγαμε στο υπουργείο για να ολοκληρώσουμε το νομοσχέδιο της ασφαλιστικής μεταρρύθμισης», αναφέρει επί λέξη ο Γιώργος Κατρούγκαλος, αφήνοντας άφωνους όλους τους Έλληνες.
Η δήλωση έγινε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων!
Διαβάστε την ολόκληρη και δείτε παλαιότερη συνέντευξη του υπουργού, για όσα… «έντονα» ζει ως υπουργός, φυσικά με ποτάκι:
«Θυμάμαι πολλά ευχάριστα από τις γιορτές. Όλες αυτές οι αναμνήσεις έχουν οικογενειακό χαρακτήρα. Και θεωρώ ότι τα εν οίκω δεν πρέπει να είναι εν δήμω. Γι’ αυτό θα πω ποια ήταν τα πιο έντονα Χριστούγεννα. Ήταν εκείνα του 2015. Όπου εγώ και οι συνεργάτες μου, λίγο μετά από τα κάλαντα, πήγαμε στο υπουργείο για να ολοκληρώσουμε το νομοσχέδιο της ασφαλιστικής μεταρρύθμισης. Ο στόχος μας ήταν ένας νόμος γραμμένος στην Ελλάδα από Έλληνες που να προωθεί μια μεταρρύθμιση την οποία έχει ανάγκη ο τόπος. Ήταν αναμφίβολα μια δύσκολη δουλειά. Θυμάμαι να μένουμε στο υπουργείο μέχρι πολύ αργά, τον πρωθυπουργό να τηλεφωνεί και για ευχές αλλά και για ενημερωθεί για το πού βρισκόμασταν σχετικά με τη συγγραφή του νόμου. Ήταν πολύ διαφορετικά αυτά τα Χριστούγεννα. Και επομένως αξέχαστα».
el.gr






