Του Γιώργου Φαρμάκη
Τις τελευταίες ημέρες έχει ξεκινήσει κάτι που έχουμε να δούμε πολλά χρόνια στην Ελλάδα. Τι είναι αυτό; Οι Έλληνες ξεκινάνε όλοι μαζί να έρθουν στην Θεσσαλονίκη για το συλλαλητήριο το οποίο θα ξεκινήσει Κυριακή 21/01/2018 2 το μεσημέρι στον Λευκό Πύργο και εννοείτε δίπλα από το άγαλμα του μεγίστου των Ελλήνων, του Μέγα Αλέξανδρου. Οι Έλληνες τα τελευταία χρόνια ανέχτηκαν τα μνημόνια, τους φόρους και όλα αυτά τα “καλά” που τους έκαναν να αντιμετωπίζουν την καθημερινότητα με μια απάθεια και με μια απογοήτευση. Έφτασε η ώρα όμως που αυτό φαίνεται να αλλάζει και όλοι οι Έλληνες είναι έτοιμοι να κατακλύσουν τους δρόμους της Θεσσαλονίκης, για την Μακεδονία.
Ήδη έγινε γνωστό ότι στην Θεσσαλονίκη θα δώσουν το παρόν χιλιάδες Κρητικοί, πολλοί Έλληνες από όλη την Ελλάδα και φυσικά θα έρθουν μέχρι και ομογενείς από την μακρινή Αυστραλία και από τον μακρινό Καναδά. Φυσικά το παρόν θα δείξουν και Έλληνες ομογενείς οι οποίοι μένουν σε διάφορες χώρες σε όλη την Ευρώπη. Το ευτυχές γεγονός είναι ότι ακόμα και οι φίλαθλοι αντίπαλων ομάδων πλέον στέκονται μαζί για την Μακεδονία και φωνάζουν ΟΧΙ στο ξεπούλημα του πιο λαμπρού κομματιού της ιστορίας μας. Παρακάτω θα παρακολουθήσετε ρεπορτάζ διαφόρων καναλιών.
el.gr






