Συζητούν να γίνει κοινή επιτροπή με τα Σκόπια, για να διαμορφώσει λέει τα βιβλία της ιστορίας.
Δεν το καταλαβαίνω αυτό φίλοι μου. Έτσι γράφονται
άραγε οι ιστορίες των λαών; Δηλαδή κατόπιν συμφωνίας;
Υποτίθεται ότι η ιστορία είναι μια σειρά πραγματικών γεγονότων που έλαβαν χώρα στο παρελθόν και ότι αρμόδιοι για την έρευνά της και τη συγγραφή της είναι οι σχετικοί επιστήμονες που τη μελετούν.
Εδώ βλέπουμε ότι την ιστορία που θα διδάσκονται ελληνόπουλα και σκοπιανόπουλα θα καθίσει να την διαμορφώσει μια επιτροπή.
Αν είναι δυνατόν!!!






