Θεοχάρης: Πάρτε ίντερνετ από… τα καφέ – Στη Θεσσαλονίκη βρέθηκε ο γενικός γραμματέας Εσόδων, Χάρης Θεοχάρης, για επίσκεψη στις μεγάλες εφορίες της πόλης…
Σύμφωνα με την εφημερίδα Δημοκρατία, η στιχομυθία μεταξύ του κ. Θεοχάρη και των εφοριακών
ήταν τουλάχιστον… αποκαρδιωτική…
– «Κύριε γενικέ, πώς θα αντιμετωπίσουμε τη φοροδιαφυγή όταν πολλοί δεν έχουμε καν ίντερνετ;» ήταν η ερώτηση.
Και η απάντηση αφοπλιστική:
«Τι να κάνουμε παιδιά; Προσπαθούμε. Για την ώρα προσπαθήστε να κάνετε τη δουλειά ακόμα και με το free WiFi (σ.σ. δωρεάν ασύρματο ίντερνετ) από διπλανά καφέ.




