Τελικά, αποδείχτηκε ότι «λεφτά υπάρχουν» και για το διαβόητο “Gay Parade”! Το οποίο πλήρωσαν –παρά την θέλησή τους- οι Έλληνες φορολογούμενοι!
Σύμφωνα, λοιπόν, με την σχετική λίστα, «υποστηρικτές» και μεγάλοι χορηγοί της παρδαλής διοργάνωσης ήταν η βουλή των (ανθ)Ελλήνων, η ΣΥΡΙΖΕΡΤ-ΣΟΒΙΕΡΤ, ο Δήμος Αθηναίων, η Περιφέρεια Αττικής και λοιποί, με το υστέρημα των Ελλήνων φορολογουμένων!
Καταλάβατε τώρα πόσο «κουβαρντάδες» είναι οι παρακμίες, με τα λεφτά τα δικά μας;
(ΥΓ): Επιπροσθέτως, χορηγοί ήταν το… ευρωκοινοβούλιο και η Κομισιόν! Δεν είχαμε καμμιά αμφιβολία για το ρόλο τους, ως εμπροσθοφυλακής της παρακμής!
ethnikismos.net




