Και αφού έκτισαν τοίχο με επιμέλεια, από τις βάσεις των αγαλμάτων, έως και την οροφή, από την τρύπα αριστερά μπαινόβγαιναν οι εργάτες που κατάχωναν τον θάλαμο του ψηφιδωτού!
Όταν τα αγάλματα αποκαλύφθηκαν, η συμπαγής κατάχωση από πίσω έγινε ορατή. Ακριβώς όπως και η κατάχωση του πρώτου θαλάμου, όπως φαίνεται στη φωτογραφία.
Παντελώς αδιατάρακτες οι καταχώσεις, φύλαγαν τα μυστικά που οι αρχαίοι ήθελαν να προστατέψουν.
Και τότε ήρθαν οι ΒΕΒΗΛΟΙ. Με ένα ριφιφί που το ονόμασαν ανασκαφή, ασέλγησαν σε αυτά που επτασφράγισαν οι Μακεδόνες! Η άποψή μου! Εσύ Μενδώνη και Περιστέρη, θα μας περιγράψετε ακριβώς τον ΤΡΟΠΟ που συλήθηκε το μνημείο.






